otrdiena, 2015. gada 3. marts

Es arī gribu jaunu somu! / Я тоже хочу новую сумку!

Ar mani ir noticis kaut kas līdzīgs kā šajā video :))). Nu vienkārši vajag man jaunu somiņu :)!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Со мною примерно как здесь - ну вот нужна мне новая сумочка :)))!



 Nesen tika iegādāti tumši bordo lakādas gabaliņi ar interesantu faktūru. Bet vienkārši lakādas somu es negribēju. Bet man tak ir kāmja krājumi un tajos atradās žamšādas jaka tieši īstajā krāsā(mans kāmis tiek labi barots :)))
---------------------------------------------------------------
Недавно я купила пару обрезков тёмно бордовой лаковой кожи с интересной фактурой . Но просто лаковую сумку я не хотела. Как хорошо, что у меня есть мои хомячьи запасы и там я нашла замшевый жакет идеально подходящего цвета ( я своего хомяка хорошо кормлю :)))
 Jaka tika smuki sadalīta detaļās :)
---------------------------------------------------------
Жакет быстренько разобрала на детали :)
 Un vel atradās kaut kas ...
-----------------------------------------
И нашлось кое что ещё...
 ...un sākās diletanta domāšanas, mērīšanas, skaitīšanas,zīmēšanas un citu radošo moku stundas....
------------------------------------------------------
...и начались долгие часы размышлений, вычислений, рисования и прочих творческих мук чайника...
















...un beidzot process aizgāja!
------------------------------------
 ...и наконец процесс пошел!





Šeit es atcerējos sabildēt materiālu, ko izmanto lai padarītu ādu stingrāku un soma turētu formu. Noplēšot drošības papīru tas vienkārši pielīp pie ādas un ļoti labi turās ;)









Tā viņš izskatās dzīvē.

Somas zamšas sānu daļas līmēju ar līmaudumu, jo tām bija jābūt mīkstākām un lokanākām.


 Un te man sākās radošā krīze divu dienu garumā-es sapratu , ka sākotnēji iecerētais rokturu variants man  vairs galīgi nepatīk :(
--------------------------------------------------------------------
И здесь меня настиг двухдневный творческий кризис-я поняла ,что первоначальный вариант крепления ручек мне совсем, совсем не нpавиться :(





 
 Un nu beidzot, pēc visām mokām un krīzēm, MANA jaunā soma ir gatava! Un man viņa ļoti, ļoti, ļoti patīk :) Dizaina ideja nav mana, viss pa detaļam nekaunīgi nodīrāts no plašajā netā salasītām  vairākām dizaineru somām, lai sanāktu mana ideālā soma ;) .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

И наконец МОЯ сумка готова! И мне самой она дико нравиться !Идея дизайна не моя, я просто нагло содрала детали с разных дизайнерских сумок чтобы получилась моя идеальная сумка ;).




 Un vel man ļoti iepatikās šada veida pūkainītis, kura brāļus lielos daudzumos tagad var redzēt pie somām visā pasaulē. Man tak ar tādu vajag :)))

-------------------------------------------------------
И ещё мне очень понравился такой пушистик, собратьев которого сейчас можно увидеть на многих сумках . Мне конечно тоже такой нужен :)))













29 komentāri:

  1. Sievišķīga, ļoti skaista somiņa!
    Un paveiktais darbs - fantastiski :)!
    Paldies par bildēm, darbs ar ādu ir kaut kas svešs, bij interesanti redzēt daļu no tā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Inese, paldies mīļš! :) Prieks, ka bildes noderēja (man jau mazliet bija bažas, vai nesaliku bik pa daudz tās bildes :)))

      Dzēst
  2. Vau! Fantastiski skaisti! Ir, kur tiekties! :) Mans pirmais kucēns būtu jāslīcina.... ;)
    Man arī radās doma par spiedpogām sānos, lai var variēt somas platumu :)
    Bet rāvējslēdzi ādā iešūt man neizdodas ne pa kam...:(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies! Un nevajag slīcināt pirmos kucēnus-tiek tak paši mīļākie ;). Noteikti viss būs labi!

      Dzēst
    2. Inna, labrīt! Te var apskatīties manu "pirmo kucēnu" -
      http://justemaimagination.blogspot.com/2015/03/soma-pie-metela-jeb-pirmais-kucens.html
      Paldies par iedvesmu!!! :)

      Dzēst
    3. Ieva, es esmu tiešām sajūsmā par Tavu "pirmo kucēnu" !! LIELISKI!!

      Dzēst
  3. Soma ir ļoti skaista! Kas man it sevišķi patīk Tavos darbos - tās ir skaistās oderes, gan somās, gan mēteļos! Man mācīja, ka kreisai pusei jābūt glītai un tik pat skaistai kā darinājuma labai pusei, ko es arī centos ievērot, neveidojot garus pārstaipus, ieverot diegus utml.. Bet līdz šim es nebiju iedomājusies ka iekšpuse varētu būt vēl skaistāka par ārpusi! :) Lai kas tas arī būtu, soma, mētelis vai kas cits, ar tādu oderi, tas izskatās daudz efektīvāk! Tāpēc šo pieeju jau esmu "likusi sev aiz auss" :)
    .. un īpašs paldies par procesa bildēm!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies! Tik mīļi un patīkami ko tādu lasīt! :) Tiešām milzīgs prieks ka kādam patīk un noder tas, ko es daru :).
      Un par kreiso pusi-tā laikam ir mana fobija, bet es tak to kreiso pusi redzu vairākas reizes dienā un ja tā ir skaista, tas tak uzlabo garastāvokli ;)

      Dzēst
  4. Ина, это что-то! Сшить полдела, но вписать в идею имеющееся в наличие материалы способны единицы! Восторг!
    Можно вопрос, если не секрет, есть ли у вас швейное образование? И если есть то в какой сфере? Тут возник небольшой спор в кругу единомышленниц, мне просто интересно для собственного мнения по данному вопросу:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Леночка, спасибо, спасибо большое ! Краснею! :)))
      Не секрет-я совсем совсем без бумажки ;) Для меня шитьё как игра ,как складывание головоломок - ловлю кайф от процесса :)))

      Dzēst
  5. Soma fantastiska! Un vēl sarkana! (man ļoti patīk sarkana krāsa, sarkanai un zaļai lietai mans skatiens pielīp vienmēr un visur :) ) Tik rūpīgs darbs, ļoti skaisti.
    Un miiilzīgs paldies par procesa bildēm, to nevar būt par daudz. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, paldies! Ja godīgi-šī man ir pirmā sarkana soma :))). Un nākamo es plānoju zaļu :)))

      Dzēst
  6. Super!tiesi atainotais darba process,izmantotie materiali ir loti noderigi un nemaz nerunajot par iedvesmu,ko Tu dod:)paldies!loti,loti skaisti un idejiski fantastiski darbini Tev!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sandriņ, paldies Tev mīļš ! :) Prieks, ka noder un iedvesmo :)

      Dzēst
  7. ļoti skaista :) Kad vērsi salonu Rīgā vaļā?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lita, mīļš paldies! Salonu Rīgā? :))? Es nez, vai varu? Es tak lauku meitene ;)

      Dzēst
  8. Инна, ты вызываешь чувство восторга! И желание иметь подобное. Действительно редкий дар!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Леночка, спасибо, спасибо! Я прям засмущалась :). Очень, очень приятно получить такую высокую оценку от Тебя!

      Dzēst
  9. Ieva, mīļš paldies! Ļoti patīkami :) !

    AtbildētDzēst
  10. Здорово получилось!!!

    AtbildētDzēst
  11. Šo komentāru ir noņēmis emuāra administrators.

    AtbildētDzēst
  12. This is gorgeous can you tell me more about the "glue backed adhesive stabilizer" when I put that into a google search it comes up with stabilizer for embroidery.. and I know that is not it.

    AtbildētDzēst
  13. This is gorgeous can you tell me more about the "glue backed adhesive stabilizer" when I put that into a google search it comes up with stabilizer for embroidery.. and I know that is not it.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Thank you! If you mean the material which i used to stick the inside, then it is a similar material to a plan poam with adhesive one side.

      Dzēst