pirmdiena, 2015. gada 28. decembris

Pirmo reizi.../ В первый раз...


Man bija nopietnas bailes, ka šogad nepaspēšu! :) Bet tomēr paspēju un būs jauns ieraksts blogā! :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
У меня были серьёзные опасения, что я не успею в этом году ещё написать в блоге- но всё-таки успела! :)

Kāpeic tāds virsraksts? Tāpeic, ka šogad  kā nevienu citu gadu, tik daudz kas manā dzīvē notika pirmo reizi vai pēc ilga, ilga pārtraukuma. Pirmo reizi mūžā es uzdrošinājos sekot savam sapnim, izlēmu mainīt savu dzīvi un pievērsties tam, par ko vienmēr sapņoju, bet nevarēju saņemties  un to īstenot (jo pragmātiskā saprāta balss mēģināja man iegalvot-nu ko tad tu, tie tak tikai sapņi, labāk sēdi un nespirinies... :)) Uzdrošināties sapņot par lietām, kuras pat i nesapņoju iegūt, bet man tas tomēr izdevās! Sapratu un sajutu, cik daudz labestīgu, sirsnīgu un mīļu cilvēku ir man apkārt! Cik ļoti tas man palīdzēja un palīdz! Jūs devāt man spēku un iedvesmu darīt to, ko es tagad daru!  Paldies jums no visas sirds ka jūs man esat!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Почему такой заголовок? Да потому, что этот год был для меня особенным-так много именно в этом году в моей жизни произошло в первый раз, или вновь, спустя много, много лет. Я впервые осмелилась пойти за своей мечтой и изменить свою жизнь не смотря на свои страхи и неуверенность(  и голосок внутри, который мне говорил-ну зачем тебе?... куда тебе...?  лучше сиди и не дёргайся...). Я увидела и почувствовала, как много вокруг меня добрых и отзывчивых людей ,которые дают мне вдохновение и силы двигаться к мечте.Спасибо вам огромное что вы у меня есть!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  Vel viena no lietam, ko šogad darīju pirmo reizi-pasūtīju audumu interenetveikalā! Atzīšos- pirmo reizi nebija viegli, jo ir pierasts visu apčamdīt, paburzīt, pagrozīt :). Bet Audumi.lv piedāvājums bija pārāk plašs un vilinošs lai pamēģinātu :). Tad nu uzticējos  detalizētiem audumu aprakstiem, labām bildēm un intuīcijai un pasūtīju! Un jāsaka godīgi-pasūtītie audumi izrādījās pat labāki, kā biju iztēlojusies! Nu un tik ļoti man patīk, kad nav nekur jāskrien, jābrauc un jāiet, bet paciņu jau nākamajā dienā tev atved pie pašām mājas durvīm :)! Un vel skaistais audumu paraugu katalogs, kuru atzinīgi novērtēju ne tikai es, bet arī mani draugi!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
И впервые я заказала ткани в интернет магазине.:) Признаюсь-было нелегко, ведь я привыкла ткани  пощупать, помять, повертеть :). Но выбор и цена в Audumi.lv оказались настолько соблазнительными, что я попробовала. Я доверилась детальному описанию, хорошим фото тканей и интуиции и заказала. И скажу честно-ткани оказались лучше, чем я ожидала. И ещё мне очень понравилось, что никуда не надо бежать, ехать и искать, а всё очень быстро и без проблем доставят прямо к двери твоего дома.Ну и замечательный каталог образцов тканей очень понравился и мне, и моим друзьям.

 Tik jauki-rīta kafija un paciņa ar jauniem audumiem!


Un tagad par kleitu!
No audumi.lv  pasūtīju šo audumu. Pasūtot plānoju,ka šūšu no tā svārkus, bet, kad audums atnāca, tā kvalitāte un faktūra man tik ļoti patika, ka izlēmu, ka gribu kleitu un šogad, pirmo reizi pa ilgiem, ilgiem laikiem , kleitu gribu uz Ziemassvētkiem! Jo es pat vairs i neatceros, kad speciāli Ziemassvētkiem šuvu sev kleitu. Modeli izvēlējos tādu, lai būtu gan nedaudz svinīgi, gan ērti priekš mājas viesībām. Un ir arī lietas, kas nemainās, un tā ir mana lielā mīlestība pret melno krāsu! Vot mīlu un punkts! Un klāt pieliku mazliet mežģīnes, kas ir  mana jaunā lielā mīla! :) Ziemassvētku vakars bija tik jauks, mīļš un mājīgs, ka tajā vakarā nesanāca kleitu sabildēt, tad nu šodien par godu pirmajam sniegam saņēmos un  drosmīgi novilku mēteli laukā (ticiet man, viegli tas nebija, jo man ļoti nepatīk fotogrāfēties un arī tēlot vasaras taurenīti -5 grādos un vējā man laikam nesanāca , bet nu es centos:)))!






 Pie kleitas  rotu arī pirmo reizi  darināju pati. Man gribējās ko vienkāršu, bet tieši tādā stilā. Nu un kur  pirms svētkiem, nakts vidū , var to atrast? :) Pēc tam, kad palīdzēju Ziemassvētku vecītim saiņot dāvanas, es ķēros pie jaunas kaklarotas darināšanas :).









20 comments:

  1. Brīnišķīgs darbiņš un forša fotosesija kleitai!

    AtbildētDzēst
  2. Ak, ak, ak! Tik skaista kleita ar tik burvīgām mežģīnēm, tik elegants mētelis ar tik kārdinošu oderi, un tik atbilstoša rota, un somiņa! Un viss pašas darināts! Esmu jau teikusi, bet atkārtošos – paldies par iedvesmu, par radošām idejām, par pamācībām, vienvārdsakot, par visu, ko rādi un stāsti blogā.

    Apsveicu ar uzdrošināšanos! Tas ir tik brīnišķīgi – piepildīt savus sapņus! No šī gada ierakstiem man īpaši palicis atmiņā 23.februāra ieraksts – arī tā bija uzdrošināšanās!

    Jaunajā gadā novēlu jaunus sapņus, lielus mērķus, radošas idejas, daudz spēka un izturības to realizēšanai! Lai viss iecerētais (un vēl mazliet) izdodas!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš, mīļš paldies par tik siltiem vārdiem! Tas dod spēku iet pretī saviem sapņiem un realizēt tos un sapņot vel vairāk! Tev arī gribu novēlēt vislabāko Jaunajā gada,sapņu piepildīšanos, jaunas radošas idejas, un daudz daudz jaunu un skaistu sapņu!

      Dzēst
  3. Lieliskā, Tu vienkārši tik labi piestāvi tam stāstam:) un man liels prieks, ka pārmaiņas Tev nākušas par labu:) Tik skaista kleita un rota un Tu un sniegs:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies , Saulīt! Tev arī liels paldies, jo Tu biji viena no tiem, kas man palīdzēja uzdrošināties un lidot! :)

      Dzēst
  4. Tava pieredze palīdzēja. Man pat veikalā grūti nopirkt ;)

    AtbildētDzēst
  5. Tava pieredze palīdzēja. Man pat veikalā grūti nopirkt ;)

    AtbildētDzēst
  6. Inna-Tu esi lieliska! Atceros, cik vēl nesen runājām, cik ļoti gribam darīt to, kas patīk un izdodas...Savus sapņus piepildām pašas!!! Tu esi vienreizēja, stipra sieviete! Lai viss izdodas arī turpmāk!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Inetiņ, paldies! Tāds piemērs kā Tu man noteikti palīdzēja spert to izšķirošo soli! Mums viss izdosies!

      Dzēst
  7. Inna, ja nu meita savu sapnju izlaiduma kleitu neatradiis, varbuut varam sarunaat uzshuut? Un kaa sazinaaties, ja esat ar mieru? Ineta Tuneena

    AtbildētDzēst
  8. Inna, ja nu meita savu sapnju izlaiduma kleitu neatradiis, varbuut varam sarunaat uzshuut? Un kaa sazinaaties, ja esat ar mieru? Ineta Tuneena

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveika! Ja neizdosies atrast, tad varam mēģināt :). Ja būs nopietna interese, tad mans pasts: jozikins@inbox.lv

      Dzēst
  9. This outfits are so beautiful I wish I could find such fabric and lace here in the states!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Big thanks! Here in Europe I can not complain about the choice, more about the prices and time, because it's not enough to sew everything I want.

      Dzēst
  10. С Новым годом!
    Молодец!
    Конечно движение лучше, чем сидение на стуле))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Леночка спасибо большое!И Тебя с Новым годом! Новых прекрасных событий и творческого вдохновения! Да, я поняла, что сидеть мне нельзя -да, тепло и удобно, но потом только только хуже становиться!

      Dzēst
  11. Burvīga kleita! Ne tikai Ziemassvētkiem, bet citām reizēm arī. Mežģīnes taču var katru dienu valkāt... ;)

    AtbildētDzēst