svētdiena, 2014. gada 2. februāris

Jā, jā- atkal jauns mētelis :)

   



 Jā, jā-es atkal to izdariju :D. Man ir jauns mētelis :).
Labu laiku mani nelika mierā doma ka man vajag melnu, ļoti lielu un ļoti siltu mēteli. Un protams ka jaunu audumu pa lielām naudiņām man pirkt negribējās:). Tad nu viss atkal notika pēc ierastā scenārija: RDA, lielā ārdīšana, mazgāšana, gludināšana, galvas lauzīšana kā nu labāk tos gabaliņus salikt vienā bildē un gala rezultāts, kurš mani kādu laiciņu jau silda un priecē:) Mazliet žēl, ka mans fotoaparāts nekādi negrib smuki rādīt melno krāsu:( , jo dzīvē mētelis ir pavisam melns, tik salikti kopā dažādu faktūru audumi.

Te sākums:

Te būs tas mētelis, kura piegrieztni es izmantoju.

 Un te  gatavs mans jaunais mētelis :)







 Mētelim ir rāvējslēdža aizdare. Lai tā būtu interesantāka, apdarei izmantoju melnu samta lenti.















Oderei šoreiz izmantoju dabīgas vilnas stepētu oderi (Paldies liels Inesei par tās atgādāšanu no kaimiņvalsts :)). Tā ir nedaudz smagāka un biezāka par sintētisko, bet ir daudz, daudz siltāka .












Protams, audums cik ir, tik ir :) Un šādi es to atrisināju :)


















4 komentāri:

  1. Es gaidīju jaunu mēteli. Un tiešām ir! Un atkal lielisks rezultāts par saprātīgiem līdzekļiem. :) Ļoti patīk. Un ļoti iedvesmojoši. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :). Man iestājusies atkarība no šādiem pasākumiem-jau top nākamais mētelis :D

      Dzēst
  2. Izcils mētelis!
    Tu iedvesmo neparastām idejām un lieliem darbiem.

    AtbildētDzēst