svētdiena, 2014. gada 17. augusts

Svārki! Es tomēr paspēju šovasar :)

 Es tiešām paspēju pirms iestājās ziema :D. Vasaras sākumā man dikti sakārojās kuplus strīpainus svārkus. Pat ideāli atbilstošs kokvilnas kostīmaudums tika nopirkt. Bet laika šūt sev cik bija tik nu bija un audums smuki nogulēja plauktā gandrīz visu vasaru. Bet es tomēr paspēju !

Atzīšos, man mazliet nepatīk šūt audumus, kuros jāliek raksti kopā :). Tas paņem tik daudz laika :(. Bet rezultāts tomēr ir tā vērts.



A

 Kabatas ir obligātas ! :)

 Sākumā biju domājusi iztikt bez oderes, bet darba gaitā es tomēr pārdomāju un svārki tika pie gaišzilas kokvilnas oderes. Svārki uzreiz kļuva kuplāki.

 Un sakārojās arī mazu sievišķīgu akcentu :)




Un paraksts :) (pamazām apgūstu jaunās draudzenes  iespējas)

3 komentāri:

  1. Vau, kur forši svārki! Neesmu svārku cienītāja, bet pēdējā laikā velk uz tiem. :) Toties simtu piekto reizi esmu sev nosolījusies neskatīties uz svītrainu audumu pusi, bet nesanāk. :) Tava ideja sakombinēt svītras ir kolosāla, pilnīgi aizņemšanās vērta! Ļoti patīk. Tas gan aizņem laiku, bet tiešām ir to vērts. Superīgs garderobes papildinājums!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, paldies:)!
      A man pašai svītraini audumu nepatīk, bet svārkus svītrainus pēkšņi tā savajadzējās :D
      Es atkal pēdējos divus gadus bikses esmu vilkusi tikai sporta nodarbībās, pārējā laikā tikai kleitas un svārki :).

      Dzēst